KAKŠNA JE NAŠA POLITIKA VRAČIL IN MENJAV?
Težko verjamemo, da vas kolekcija in inovativna tehnologija blagovne znamke FREDDY ne bi prepričala, vendar se včasih zgodi tudi to. Zato vam bomo v sledečem primeru povrnili denar ali zamenjali vsak artikel v roku 14 dni po datumu dobave. Želimo, da se kot naše stranke počutite varno, saj stojimo za vsemi produkti in smo vam vedno na voljo. Če imate kakršnakoli vprašanja, vam je naš servisni oddelek na voljo na emailu info@freddy.si
Če želite vrniti ali zamenjati artikel, morate paziti na sledeče:
- artikli ne smejo biti nošeni;
- artikli ne smejo biti oprani;
- artikli ne smejo biti poškodovani;
- artikli morajo imeti vse originalne etikete;
- artiklu morate priložiti originalni račun.
Artikli, ki bodo imeli kakršen koli vonj, ostanke dezodoranta, madeže ali katerekoli drugačne znake uporabe, ne bodo sprejeti v vračilo in vam bodo vrnjeni na vaše stroške.
Artikli, ki ne bodo izpolnjevali vseh od zgoraj naštetih pogojev vračila, ne bodo zamenjani oziroma vračilo denarja ne bo priznano. Podjetje MODUM d.o.o. si pridržuje pravico, da zaradi zgoraj naštetih razlogov zavrne vračilo.
KAKŠEN JE POSTOPEK ZAMENJAVE OZIROMA VRAČILA BLAGA?
- Natisnite obrazec za vračilo/reklamacijo izdelka (najdete ga spodaj).
- Obrazec izpolnite in pošljite skupaj z izdelkom na naš naslov: FREDDY SLOVENIJA, MODUM d.o.o., Rožičeva ulica 14, 1230 Domžale.
Naš odgovor- vračilo lahko pričakujete najkasneje v roku osmih delovnih dni. Prosimo vas, da nam pošljete tudi podatke, ki jih potrebujemo pri vračilu blaga:
- Polni naslov,
- vaš transakcijski račun.
Stroški vračila so vaša odgovornost, zato Vam svetujemo, da izberete Pošto Slovenije ali GLS, ki sta cenovno ugodna za tako vrsto pošiljk. Za sledljivost in zaščito blaga pred poškodbami priporočamo, da stranka vrne izdelke s priporočeno pošiljko. V primeru izgube ali poškodbe blaga, je stranka odgovorna za izgubo ali poškodbo, ki bi lahko nastala med pošiljanjem nazaj k nam. Vračilo kupnine je mogoče le v primeru, ko prejmemo blago v originalni embalaži, brez znakov uporabe in brez poškodb.
Po prejetju vrnjenega izdelka za morebitno reklamacijo bomo potrebovali do 10 delovnih dni zaradi procesa pri našem dobavitelju. Vsak artikel bomo pregledali. Ko bomo opravili postopek pregleda, vam bomo sporočili takoj, ko bomo opravili menjavo blaga oziroma vračilo stroška nakupa. Če gre za vašo prvo menjavo, bomo stroške pošiljanja menjave pokrili mi.
V vsakem trenutku nas lahko kontaktirate in preverite status vašega zahtevka.
Če je artikel, ki ga vračate, nošen, poškodovan z vaše strani zaradi neupoštevanja navodil vzdrževanja, umazan ali mu manjka katerakoli od zgoraj navedenih stvari (etiketa, račun ...), vaša zahteva za menjavo/ vračilo denarja ne bo odobrena. V takem primeru vas bomo obvestili in vam ponudili eno od treh možnosti:
- artikel vam bomo povrnili na vaše stroške;
- artikel bomo predali v pregled zapriseženemu sodnemu cenilcu. Cenilec izdelek pregleda in pisno poda svoje mnenje. Cenilčevo mnenje je za nas zavezujoče
- artikel bomo donirali izbranem lokalnem centru za socialno ogrožene družine.
Če nam v roku osmih delovnih dni ne odgovorite, bomo predvidevali, da ste se odločili za možnost številka tri.
OBRAZCI