POLITIKA VRAČIL IN MENJAV
Težko verjamemo, da vas kolekcija in inovativna tehnologija blagovne znamke FREDDY ne bi prepričala, vendar se včasih zgodi tudi to. Zato vam omogočamo vračilo ali menjavo v roku 14 dni po datumu dobave. Želimo, da se kot naše stranke počutite varno, saj stojimo za vsemi produkti in smo vam vedno na voljo.
Zakonski rok za vračilo izdelka
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima kupec pri nakupu na daljavo pravico do odstopa od pogodbe v roku 14 dni od prejema izdelka, brez navedbe razloga.
Pogoji za vračilo ali menjavo
Da bi zagotovili hitro in uspešno obdelavo vašega vračila, morajo izdelki izpolnjevati naslednje pogoje:
- Artikli ne smejo biti nošeni
- Artikli ne smejo biti oprani
- Artikli ne smejo biti poškodovani
- Artikli morajo imeti vse originalne etikete
- Artikel mora biti v originalni embalaži (vrečka ali škatla)
- Priložen mora biti originalni račun
Artikli, ki bodo imeli kakršen koli vonj, ostanke dezodoranta, madeže ali katerekoli druge znake uporabe, ne bodo sprejeti v vračilo in vam bodo vrnjeni na vaše stroške.
Pomembno: Če ste nam poslali izdelek v vračilo ali menjavo in ste v tem času naročili nov izdelek, bomo vračilo ali menjavo zaključili šele, ko bo vaš nov izdelek uspešno prevzet. Na ta način zagotavljamo enostavnejšo obdelavo in preprečujemo nesporazume.
Postopek menjave ali vračila blaga
1️⃣ Natisnite obrazec za vračilo/reklamacijo izdelka (najdete ga spodaj).
2️⃣ Izpolnite obrazec in ga skupaj z izdelkom pošljite na naslov:
FREDDY SLOVENIJA, MODUM d.o.o., Rožičeva ulica 14, 1230 Domžale
3️⃣ Vračilo kupnine lahko pričakujete v roku 14 delovnih dni po odobritvi vračila.
4️⃣ Če gre za vašo prvo menjavo, stroške pošiljanja pokrijemo mi.
Prosimo, da nam pošljete tudi naslednje podatke za vračilo kupnine:
- Polni naslov
- Vaš transakcijski račun (IBAN)
Stroške vračila krije stranka, zato svetujemo pošiljanje s Pošto Slovenije ali GLS, ki sta cenovno ugodna. Priporočamo, da paket pošljete priporočeno, saj v primeru izgube ali poškodbe izdelkov med pošiljanjem odgovarja stranka.
Če se vračilo nanaša na reklamacijo, lahko postopek traja do 10 delovnih dni, saj moramo reklamacijo uskladiti z našim dobaviteljem.
Vračilo kupnine
Kupnino vrnemo v roku 14 dni od prejema obvestila o odstopu od pogodbe, pod pogojem, da smo prejeli vrnjeni izdelek.
Če nam kupec ob vračilu ne posreduje transakcijskega računa (TRR), vračila kupnine ne moremo obdelati v predpisanem 14-dnevnem roku, saj nimamo vseh potrebnih podatkov za izplačilo. V tem primeru se rok za vračilo kupnine šteje od dneva, ko prejmemo vse zahtevane podatke.
Kaj se zgodi, če vračilo ne izpolnjuje pogojev?
Če izdelek ne izpolnjuje zgoraj navedenih pogojev (je nošen, poškodovan, umazan, brez etikete ali računa), vračilo ali menjava ne bo odobrena. V tem primeru vas bomo obvestili in vam ponudili eno izmed treh možnosti:
1️⃣ Artikel vam bomo vrnili na vaše stroške.
2️⃣ Artikel bomo poslali zapriseženemu sodnemu cenilcu, ki bo podal svoje neodvisno mnenje. (Cenilčevo mnenje je za nas zavezujoče.)
3️⃣ Artikel bomo donirali izbranemu lokalnemu centru za socialno ogrožene družine.
Če nam v roku 8 delovnih dni ne odgovorite, bomo predvidevali, da ste se odločili za donacijo (možnost št. 3).
Kontakt in dodatne informacije
Za vsa vprašanja smo vam na voljo:
E-mail: info@freddy.si
OBRAZCI