Za nas pakete dostavlja Pošta Slovenije, ki večino paketnih pošiljk dostavi že naslednji dan po oddaji pošiljke, v 48 urah po oddaji pa dostavi vse pošiljke. Prav tako zagotavlja sobotno dostavo za 60 odstotkov gospodinjstev, vsakodnevno pa nudi tudi alternativne oblike dostave. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, lahko paket prevzamete v 15 dneh na vaši najbližji pošti ali po telefonu (številko boste našli na Obvestilu o prispeli pošiljki) naročite brezplačno ponovno dostavo.
Pričakujte, da bo vaš naročeni paket dostavljen v razponu od 2 do 10 dni.
O dostavi naročenih izdelkov vas bo Pošta Slovenije en dan prej obvestila preko SMS sporočila in e-sporočila, zato sta ob naročilu zaželena telefonska številka in e-naslov.
Izbira lokacije dostave oziroma prevzema paketa
Ob naročilu v naši spletni trgovini lahko naročite dostavo paketa, ki je naslovljen na vaše ime in priimek, tudi:
- na drug naslov, npr. v službo, k sorodniku, sosedu.
- na izbrano poslovalnico Pošte Slovenije (https://www.posta.si/iskalnik-poslovalnic),
- na enega od 114 bencinskih servisov Petrol ali
- v enega od 24 paketomatov po Sloveniji (lokacije paketomatov)
Primer naslavljanja za dostavo v Paketomat:
- Janez Vzorec
- PS Paketomat
- Partizanska 54 (lokacija paketomata) in 041/ xxx-xxx (vaša mobilna številka)
- 2702 (poštna številka) Maribor (kraj)
Prevzem paketa z odkupnino
Pošta Slovenije omogoča, da ob prevzemu paketa z odkupnino tega plačate z gotovino ali brezgotovinsko, s plačilnimi karticami. Na območju izbranih pošt povezava je Pošta Slovenije pismonoše opremila s prenosnimi POS-terminali ter vam tako olajšala nakupe, saj jih lahko plačate s karticami MasterCard®, Maestro®, Visa, Karanta in Diners Club.
Sledite svojim pošiljkam na vsakem koraku
S Pošto Slovenije lahko sledite vašim pošiljkam:
- preko spletne strani Pošte,
- s poizvedbo na pošti oz.
- na brezplačni številki klicnega centra (080 14 00).
Z naročilom pošiljke se strinjate, da vam v primeru da pošiljke ne prevzamete zaračunamo poštnino poslanega in vrnjenega paketa.