Menu
Izdelki v košarici

Dostava


Varno spletno nakupovanje v obdobju epidemije

Razglasitev epidemije nas je ponovno postavila pred nove poslovne izzive, vendar se tokrat ne srečujemo z neznanimi okoliščinami. Sodelovanje bo tudi sedaj ključ do uspešne, varne in hitre dostave. V drugem valu epidemije bomo zaradi lažje in predvsem varne dostave izvajali ukrepe, s katerimi vam bomo zagotovili nemoteno in varno dostavo pošiljk  ter hkrati zmanjšali možnost okužbe za vse.

Za preprečevanje možnosti okužbe pri vročanju pošiljk bomo seveda potrebovali tudi vašo pomoč za zagotavljanje varne dostave.

Ključni elementi varne dostave:

Plačevanje nakupa s kartico ali po predračunu, da se izognemo izmenjavi gotovine med kupcem in poštarjem.

Vročanje pošiljk Pošte Slovenije na prostem in zagotavljanje priporočene razdalje.

Podpisovanje/potrjevanje vročitve brez fizičnega kontakta med pismonošo in naslovnikom.

Brezkontaktna dostava na dogovorjeno mesto, ki ga ob klicu pismonoše določite vi.

Uporaba paketomatov in paketnikov Direct4me za prevzem pošiljk.

Sodelovanje z Društvom spletnih trgovcev nam omogoča zagotavljanje hitrega prenosa ključnih informacij in pravočasno ukrepanje ob morebitnih spremembah.

 

Na podlagi  izkušenj ter vaših povratnih informacij ob razglasitvi epidemije v začetku leta bomo našo spletno stran dopolnili  z naborom pogostih vprašanj (angl. FAQ), s katerimi ste se in se boste srečevali. Skrb za dostavo prepustite nam.

 

Storili bomo vse, kar je v naši moči, da ob zaščiti zaposlenih in vaših kupcev pošiljke dostavimo hitro in brezhibno.

Za nas pakete dostavlja Pošta Slovenije, ki večino paketnih pošiljk dostavi že naslednji dan po oddaji pošiljke, v 48 urah po oddaji pa dostavi vse pošiljke. Prav tako zagotavlja sobotno dostavo za 60 odstotkov gospodinjstev, vsakodnevno pa nudi tudi alternativne oblike dostave. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, lahko paket prevzamete v 15 dneh na vaši najbližji pošti ali po telefonu (številko boste našli na Obvestilu o prispeli pošiljki) naročite brezplačno ponovno dostavo.

O dostavi naročenih izdelkov vas bo Pošta Slovenije en dan prej obvestila preko SMS sporočila in e-sporočila, zato sta ob naročilu zaželena telefonska številka in e-naslov.

Izbira lokacije dostave oziroma prevzema paketa

Ob naročilu v naši spletni trgovini lahko naročite dostavo paketa, ki je naslovljen na vaše ime in priimek, tudi:


Primer naslavljanja za dostavo v Paketomat:

Janez Vzorec

PS Paketomat

Partizanska 54 (lokacija paketomata) in 041/ xxx-xxx (vaša mobilna številka)

2702 (poštna številka) Maribor (kraj)


Prevzem paketa z odkupnino

Pošta Slovenije omogoča, da ob prevzemu paketa z odkupnino tega plačate z gotovino ali brezgotovinsko, s plačilnimi karticami. Na območju izbranih pošt povezava je Pošta Slovenije pismonoše opremila s prenosnimi POS-terminali ter vam tako olajšala nakupe, saj jih lahko plačate s karticami MasterCard®, Maestro®, Visa, Karanta in Diners Club.


Sledite svojim pošiljkam na vsakem koraku

S Pošto Slovenije lahko sledite vašim pošiljkam:

Z naročilom pošiljke se strinjate, da vam v primeru da pošiljke ne prevzamete zaračunamo poštnino poslanega in vrnjenega paketa.

Freddy novičke za prave mačke
in 100 točk na en mah

×

Ostanite v koraku z najnovejšimi trendi, posebnimi ponudbami in ugodnostmi, ki jih nudimo najzvestejšim strankam.

Ob prijavi na Freddy novičke prejmete 100 nagradnih točk, ki jih kasneje lahko vnovčite kot popust.

* E-Mail:

* Država: