Vračila in menjave


VRAČILA IN MENJAVE

KAKŠNA JE NAŠA POLITIKA VRAČIL IN MENJAV?

 

Težko verjamemo, da vas kolekcija in inovativna tehnologija blagovne znamke FREDDY ne bi prepričala, vendar se včasih zgodi tudi to.

Zato vam bomo v sledečem primeru povrnili denar ali zamenjali vsak artikel, ki je bil naročen po polni ceni (ne velja za artikle v akciji) v roku 14 dni po datumu dobave.

 

 

Če imate kakršnakoli vprašanja, vam je naš servisni oddelek na voljo na emailu info@freddy.si

 

Če želite vrniti ali zamenjati artikel, morate paziti na sledeče:

  • artikli ne smejo biti nošeni;
  • artikli ne smejo biti oprani;
  • artikli ne smejo biti poškodovani;
  • artikli morajo imeti vse originalne etikete;
  • artiklu morate priložiti originalni račun.

Artikli, ki bodo imeli kakršen koli vonj, ostanke deodoranta, madeže ali katerekoli drugačne znake uporabe, ne bodo sprejeti v vračilo in vam bodo vrnjeni na vaše stroške.

Artikli, ki ne bodo izpolnjevali vseh od zgoraj naštetih pogojev vračila, ne bodo zamenjani oziroma vračilo denarja ne bo priznano. Podjetje MODUM d.o.o. si pridržuje pravico, da zaradi zgoraj naštetih razlogov zavrne vračilo. 

 

Za vračilo preprosto pošljite email na info@freddy.si s številko vašega naročila, mi pa vam bomo v najkrajšem času poslali obrazec, ki ga izpolnite in ga pošljite po mailu ali po pošti.  

 

V vsakem trenutku nas lahko kontaktirate in preverite status vašega zahtevka.

Želimo, da se kot naše stranke počutite varno, saj stojimo za vsemi produkti in smo vam vedno na voljo.

Kljub temu pa vas obveščamo, da sledite postopkom procesa menjave oziroma vračila blaga.

 

KAKŠEN JE POSTOPEK ZAMENJAVE OZIROMA VRAČILA BLAGA?

  1. Pošljete nam email z vašo številko naročila na info@freddy.si
  2. Po prejetem emailu vam bomo poslali obrazec, ki ga izpolnite in pošljete nazaj na info@freddy.si ali na naslov FREDDY SLOVENIJA, MODUM d.o.o., Rožičeva 14, Domžale-
  3. Odgovorili Vam bomo v roku dveh delovnih dni.
  4. Na svoj email boste prejeli avtorizacijo vračila in napotke, kam in kako poslati artikel, ki ga želite zamenjati. Prosimo vas, da nam pošljete tudi podatke, ki jih potrebujemo pri vračilu blaga.
  5. Stroški vračila so vaša odgovornost, zato Vam svetujemo, da izberete Pošto Slovenije ali GLS, ki sta cenovno ugodna za tako vrsto pošiljk.
  6. Ko prejmemo vaše vračilo/ zamenjavo boste takoj prejeli potrditveni email o prejemu vaše pošiljke.
  7. Po potrditevenem emailu pričakujte, da bomo za pregled vračila ali morebitno reklamacijo potrebovali do 10 delovnih dni zaradi procesa pri našem dobavitelju. Vsak artikel bomo pregledali.
  8. Ko bomo opravili postopek pregleda, vam bomo sporočili takoj, ko bomo opravili menjavo blaga oziroma vračilo stroška nakupa.
  9. Če gre za vašo prvo menjavo, bomo stroške pošiljanja menjave pokrili mi.

 

KAJ SE ZGODI, ČE NE SLEDIM OPISANIM KORAKOM VRAČILA/MENJAVE?

 

Če je artikel, ki ga vračate, nošen, poškodovan, umazan ali mu manjka katerakoli od zgoraj navedenih stvari (etiketa, račun ...), vaša zahteva za menjavo/ vračilo denarja ne bo odobrena. V takem primeru vas bomo obvestili in vam ponudili eno od dveh možnosti:

  1. artikel vam bomo povrnili na vaše stroške;
  2. artikel bomo donirali izbranem lokalnem centru za socialno ogrožene družine.

Če nam v roku petih delovnih dni ne odgovorite, bomo predvidevali,da ste se odločili za možnost številka dva. 

 

KAJ STORITI, ČE IMAM TEŽAVO S KAKOVOSTJO NAROČENEGA IZDELKA?

Freddy Slovenija in podjetje MODUM d.o.o. vam nudita garancijo kakovosti v roku 90 dni od dneva nakupa. Če imate kakršnekoli dileme ali pomisleke glede kakovosti izdelave izdelka, jih prinesite osebno na prodajno mesto ali nas kontaktirajte naš email info@freddy.si, mi pa bomo poskrbeli da boste zadovoljni s končnim rezultatom.

 

BREZPLAČNA DOSTAVA V APR.

24/7 PODPORA STRANKAM

MOŽNOST VRAČILA

VPRAŠANJA? +386 30 22 00 00